sábado, 29 de agosto de 2015

Enkontru PM Rui-Jokowi, Finalisa Fronteira Tereste Fin de 2015


DILI - Primeiru Ministru (PM) Rui Maria de Araujo, halao enkontru ho Prezidente Republika (PR) Indonesia Joko Widodo (Jokowi) diskuti konaba fronteira tereste, iha ona konkordansia sei finalisa iha finde 2015, depois kontinua diskuti fornteira maritima entre Timor Leste ho Indonesia ninia.

Tuir espelikasaun husi PM Rui, neebe halo vizita ofisial durante loron rua iha Indonesia, hodi halo enkontru ho PR Indonesia konba enkontru pribadu ho mos enkontru bilateral. Depois enkontru mos ho Prezidente Parlamentu Nasional Indonesia e vizita mos ba Sekertariadu ASEAN.

Husi enkontru bilateral nee iha ona konkordansia atu finalize fornteira tereste final 2015 ita tenki finalize ona ho ida nee, depois iha mos konkordansia hahu halo ona diskusaun konaba fronteira maritima, maibe pontu importante neebe esklarese iha enkontru bilateral nee maka fronteira maritima ninia delimitasaun entre Timor Leste ho Inodnesia tenki halo ho fase ho direitu internasional, liu-liu fo baze ba konvensaun Nasoes Unidus nia konaba tasi,” hateten PM Rui, liu husi konferensia imprensia, iha Aero Portu Nicolao Lobato, Comoro, Dili, hafoin fila husi Indonesia, Sesta (28/08/2015).

Iha parte seluk Observador Politika Angelmos de Araujo hateten Governu TL ho Indonesia iha politika neebe diak atu rezolve Problema fronteira tereste ho Maritima. Informasaun kompletu iha STL jornal no STL Web, edisaun Sabado (29/8/2015). Joao Anibal

Suara Timor Lorosae

Sem comentários: