segunda-feira, 30 de novembro de 2015

Governu La bele Lohi Povu Mina Sei Iha, Juvinal: Mina Kitan Maran Ona


DILI - Governu la bele lohi povu katak mina Kitan sei iha, maibe mina kitan agora maran ona, nee prezudika atu dezenvolvimentu no povu nia moris iha pais ida nee.

Lia hirak nee hatoo husi Peskizador Lao hamutuk Juvinal Dias, ba STL iha nia knar fatin, Bebora, Dili, Segunda (30/11/2015).

Iha future mina sei la iha, maske sira husi Ministru Petrolium ho Timor Gap dehan katak Kitan kontinua, nee sira nia informasaun mos la los ida, tamba kitan atu para ona. Sira la bele kontinua lohi povu katak mina sei barak hela, mina Kitan la iha ona, naran maka hakere iha neeba, maibe nia produsaun menus los ona,” hateten Juvinal.

Nia haklean tan katak se mina la iha ona, governu tenki dezenvolve rekursu seluk, Eduksaun, Saude tenke forte para atu bele iha kualidade ema neebe diak, agrikultura tenki hamoris para iha produsaun, turismu tenki halo luan no industria kiik iha rai laran tenki haforsa, TL la bele lakon oportunidade hela deit hodi tau matan ba buat neebe la klaru.

Tuir Prezidente Konsellu Konsultivu Fundu Petrolifero (KKFP) Mericio Akara katak informasaun Mina posu Kitan nee tinan oin la produs tamba maran ona, tamba nee uza kalkulasaun dezain nee la uza ona rendementu husi kitan, sei uza deti rendementu husi Bayu Undan. Informsaun kompletu iha STL Jornal no STL Web, edisaun Tersa (01/12/2015). Joao Anibal

Suara Timor Lorosae

Sem comentários: