quinta-feira, 29 de setembro de 2016

Kiak Iha TL Tun 9.6 %, Governu Apresia Xanana


DILI – Bazea peskiza nasional kiak iha Timor Leste 2007 kuaze 50.4 %, maibe iha 2014 tun ba 41.8% hatudu kiak iha Timor Leste tun 9.6%.

Peskiza nasional nee halao husi Ministeriu Finansas neebe lansa husi Primeiru Ministru Interinu Agio Pereira, iha salaun Hotel Timor neebe hetan partisipasaun husi membru governu balun, reprezetante Parlamentu Nasional, Sosiedade Sivil, reitor Universitariu no korpu Diplomatiku iha rai laran.

Remata Seremonia lansamentu Vice Ministru Finansas Helder Lopes hatete rezultadu pesikiza neebe mak governu foti hatudu kiak iha Timor 2014 kompara 2007 tun makas.

Lina kiak neebe mak tun ita tenki fo apresiasaun ba ita nia eis Primeiru Ministru Kay Rala Xanana Gusmao no nia ekipa iha governu AMP no Bloku Koligasaun tamba sira servisu makas,” dehan Helder ba Jornalista Kuarta (28/09/2016) iha Salaun Hotel Timor.

Nia hatete komparasaun kiak entre 2007 ho 2014, rezultadu hatudu Timor Leste konsege redus kiak makas maske uza lina kiak nasional no mos internasional.

Iha fatin ketak Deputada Bankada Fretilin Josefa Pereira hatete relatoriu neebe mak governu fo sai, hanesan aprezentasaun zeral ba situasaun kiak iha rai laran. Informasaun kompletu iha STL Jornal no STL Web, edisaun Kinta (29/9/2016). Timotio Gusmao

Suara Timor Lorosae

1 comentário:

Unknown disse...

Saya sangat bersyukur telah menemukan blok KI KANJENG dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok KYAI,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada KI KANJENG atas bantuan pesugihan Dana Gaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bangkit lagi dan usaha yang dulunya bangkrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan KI KANJENG kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik KYAI,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihan misalnya
================
•MUSTIKA PESUGIHAN PUTIH

•DANA GHAIB

•TUYUL

•MINYAK PENARIK

•UANG BALIK
================
Bagi anda yang ingin dibantu sama KI KANJENG silahkan hubungi KYAI di No. (0853•9899•6887)
dan pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya
buka saja blok (>KLIK DISINI<) PESUGIHAN KI KANJENG