quinta-feira, 29 de setembro de 2016

Droga No Trafiku Umanu Perigoju Ba Futuru Jerasaun Foun


DILI - Reprezentante povu iha uma fukun Parlamentu Nasional (PN) preokupa tebes futuru jerasaun foun nian, tanba oras nee problema droga no problema trafiku umanu komesa serkula iha nasaun foun nee.

Tuir Deputadu Bankada Fretilin, Paulo Moniz Maia dehan droga no trafiku umanu nee buat ida neebe mak perigoju tebes-tebes liu-liu ba jerasaun foun tanba jerasaun foun mak futuru ba aban bainrua.

Lei trafiku umanu no trafiku droga nee ami deskuti ona iha PN oras nee iha ona jeneralidade atu ba deskuti husi artigu ba artigu iha espesialidade neebe ami sei deskuti diak liu tan,” Paulo dehan ba STL iha PN-Dili, Kuarta (28/09/2016).

Paulo esplika, se Timor Leste laatensaun didiak bele sai fatin tranzitu, tanba nee mak lei ida nee urjente ba estadu ka Governu mai iha Parlamentu, hodi bele deskuti lei nee nunee bele aprova iha parlamentu depois hetan promulgasaun husi Prezidente Republika.

Iha sorin seluk, Deputadu Bankada CNRT, Natalino dos Santos Nasimento esplika, kestaun lei trafiku umanu no lei droga nian oras nee PN aprova ona iha jeneralidade hein deit atu ba espesialidade. Informasaun kompletu iha STL Jornal no STL Web, edisaun Kinta (29/9/2016). Raimundo S. Fraga

Suara Timor Lorosae

1 comentário:

Unknown disse...

Saya sangat bersyukur telah menemukan blok KI KANJENG dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok KYAI,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada KI KANJENG atas bantuan pesugihan Dana Gaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bangkit lagi dan usaha yang dulunya bangkrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan KI KANJENG kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik KYAI,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihan misalnya
================
•MUSTIKA PESUGIHAN PUTIH

•DANA GHAIB

•TUYUL

•MINYAK PENARIK

•UANG BALIK
================
Bagi anda yang ingin dibantu sama KI KANJENG silahkan hubungi KYAI di No. (0853•9899•6887)
dan pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya
buka saja blok (>KLIK DISINI<) PESUGIHAN KI KANJENG