sexta-feira, 6 de janeiro de 2017

MarVi : Imi hotu nia domin, ha’u sura labele


DILI (ANTIL) - Artista Konhesida Maria Vitória (MarVi) hato’o agradesimentu ba Maromak tanba haraik ona forsa no kbiit ba nia hodi bele tuir kompetisaun Dangdut Akademi Asia 2 husi inísiu to’o hotu no nu’udar orgullu boot ba nia no husu obrigada ba domin ne’ebé povu Timor-Leste fó ona ba nia.

“Lahaluha agradese ba señor Prezidente Repúblika, Taur Matan Ruak, Primeiru-Ministru, Ministru Avo Nana no membru Parlamentu no Governu sira ba domin tomak neb’e fo mai hau no deskulpa ha’u labele temi ida-idak tanba imi-nia domin tamba ha’u, ha’u sura labele”, MarVi hatete ida ne’e iha konferensia imprensa neb’e halao iha salaun, VIP aeroportu Nicolao Lobato.

Nune’e mós, nia agradese ba povu Timor-Leste tomak ne’ebé fó ona domin ba nia maski loron manas ho pasiénsia hein nafatin nia.

Iha konferensia imprensa MarVi hato’o nia sentimentu agradesimentu ho mataween nakonu tanba sente orgullu ho prezensa membru Governu no povu Timor-Leste ne’ebé entuziasmu hein maski loron manas.

Entretantu, iha resintu Aeroportu Internasional Presidente Nicolau Lobato nakonu ho ema hodi simu MarVi ne’ebé dalabarak koñesidu ho pérola Timor-Leste nian ne’e. (Jornalista : Maria Auxiliadora / Editor : Alberto Alves)

Foto: Artista Maria Vitoria "MarVi"

Sem comentários: