terça-feira, 20 de setembro de 2016

Avaliasaun Projetu ZEESM Hein Tinan 20, Povu Oe-Cusse Preokupa Kompensasaun


DILI- Atu halo availasaun ba Projetu Zona Ekonomia Espesial Sosial Merkadu (ZEESM) Oe-cusse hein too tinan 20, tamba projetu neebe mak iha infrastrutura baziku ba Investimentu.

Tuir Xefi Bankada CNRT Natalino dos Santos hatete projetu implementasaun ZEESM prespektiva governu nian hodi halo projeitu Investimentu.

Previzaun governu nian ba ZEESM tempu naruk nian tan nee durante tinan 15 ou 20 mak ita foin bele halo availasaun neebe governu halo hela investimentu,” dehan Natalino ba STL Tersa (20/09/2016) iha Parlamentu Nasional.

Nia hatete atu halo investimentu tenki halo andamentu bazika hanesan infrastrutura neebe diak hodi prepara kondisaun atu ema bele halo investimentu.

Nunee mos Deputadu Bankada Frente Mudansa Jorge Teme katak implementasaun Prozeitu ZEESM iha Oecuse lao diak maibe foin mak inisiu husi implementasaun tan nee la etika kuandu halo konkluzaun final ba prosesu inplementasaun. Informasaun kompletu iha STL Jornal no STL Web, edisaun Kuarta (21/9/2016).Timotio Gusmao

Suara Timor Lorosae

1 comentário:

Unknown disse...

Saya sangat bersyukur telah menemukan blok KI KANJENG dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok KYAI,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada KI KANJENG atas bantuan pesugihan dana gaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bangkit lagi dan usaha yang dulunya bangkrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan KI KANJENG kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik KYAI,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihan misalnya (Mustika pesugihan Putih) (Dana Ghaib) (Tuyul) (Minyak Penarik) (Uang Balik)
Bagi anda yang ingin dibantu sama KI KANJENG silahkan hubungi KYAI di No. (085-398-996-887) dan
pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok ((KLIK DISINI)) pesugihan Ki,Kanjeng