terça-feira, 20 de setembro de 2016

Taur Kontra Alterasaun Lei Órgaun Administrasaun Eleitorál iha Ámbitu Besik Eleisaun


Prezidente Repúblika, Taur Matan Ruak kontra alterasaun ba Lei Órgaun Administrasaun Eleitorál nian ne’ebé rezulta membrus Komisaun Nasionál Eleisaun nian lakon sira nia mandatu maske seidauk hotu, liu-liu tanba kestaun hirak ne’e mosu iha tempu besik eleisaun.

Alterasaun Lei Órgaun Administrasaun Eleitorál ne’e hala’o hosi Parlamentu Nasionál iha fulan hirak ba kotuk tanba razaun membru Komisaun Nasionál Eleisaun barak demais maibé produtividade menus.

 “Ha’u kaer metin nafatin katak opsaun hirak ne’e halo prosesu hametin estrutura Estadu sira nian hakat ba kotuk, haktuir regras Estadu Direitu Demokrátiku nian,” Xefe Estadu ko’alia asuntu ne’e iha abertura Terseiru Lejizlasaun Sesaun Lejizlativu ba dala 5 iha Parlamentu Nasionál, Tersa (20/9).

Tanba ne’e, nia dehan, tenke reforsa ekipa independente sira ne’ebé sei hala’o observasaun ba eleisaun tinan oin nian, atu nune’e eleisaun sira ne’e bele la’o ho transparénsia.

“Dezafiu importante liu ne’ebé ita hotu sei enfrenta, maka atu garante eleisaun ne’ebé livre no justu, iha ne’ebé povu sei hato’o nia hakarak ka vontade soberanu. Luta libertasaun nasionál saugati de’it karik povu la ukun liuhusi ninia reprezentante sira. Ita hotu servidór ba Povu nia hakarak no laiha podér seluk duké podér ne’ebé mak fó hosi Povu,” Taur informa. (Jon)

Matadalan

1 comentário:

Unknown disse...

Saya sangat bersyukur telah menemukan blok KI KANJENG dan ternyata apa yang tertulis di dalam blok KYAI,semua itu meman benar-benar terbukti dan salah satunya saya sudah telah membuktikannya sendiri,saya sangat berterimah kasih banyak kepada KI KANJENG atas bantuan pesugihan dana gaibnya,atas bantuan ini kini aku sudah bangkit lagi dan usaha yang dulunya bangkrut kini bisa berjalan kembali,berkat bantuan KI KANJENG kini kehidupan kami sudah jauh lebih baik dari pada sebelumnya,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan budibaik KYAI,pesugihan ini adalah pesugihan resmih dan pesugihan ini banyak pilihan misalnya (Mustika pesugihan Putih) (Dana Ghaib) (Tuyul) (Minyak Penarik) (Uang Balik)
Bagi anda yang ingin dibantu sama KI KANJENG silahkan hubungi KYAI di No. (085-398-996-887) dan
pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok ((KLIK DISINI)) pesugihan Ki,Kanjeng