quinta-feira, 24 de dezembro de 2015

PRODUSAUN MINA MATAN KITAN MENUS


Mina matan Kitan, oras ne’e, produsaun komesa menus ona, tan ne’e kompania ne’ebe esplora mina ne’e hapara ona sira nia servisu.

Deputado Arao Noe de Jesus husi bankada CNRT hatete, mina matan Kitan ne’e nia produsaun menus duni ho folin mina ne’ebe tun, tan ne’e kompania sira hapara ka suspende tiha aktividade iha mina matan Kitan, maibe karik mina folin sae fali Governu sei loke fali tenderizaun foun ba kompania ne’ebe hakarak esplora fali mina matan Kitan ne’e.

‘’Agora mina matan Bayu Undan mak sei produs hela, Sunrise mak sei halo hela negosiasaun no mina matan seluk mak sei halo analisis, ita hein sei hetan tan mina matan balun hodi esplora ita nia mina no hatama reseitas domestika mai Timor Leste,’’ dehan deputado Arao ba jornalista sira iha Parlamentu Nasional, Segunda (21/12/2015).

Iha fatin hanesan deputado Jorge Teme husi bankada Frenti Mudansa hatete, mina atu maran ne’e hanesan alerta ida ba Timor oan sira hodi buka barak liu tan reseitas non petroliferu, laos depende deit ba mina hodi hetan reseitas, atu nune’ karik mina ne’e maran duni Timor iha ona esforsu buka reseita husi dalan seluk hanesan area turismu, agrikultura, indutria no seluk tan.

“Mina Kitan ne’e sei iha, nia produsaun mak menus, ita espera Governu sei bele hetan tan mina matan sira seluk hodi aumenta tan ita nia mina iha rai laran,’’ hateten Jorge Teme.

Antes ne’e Ministru Petroliu Rekursu Naturais (MPRN) Alfredo Pires hatete, mina Kitan nia produsaun tun duni no kompania ne’ebe esplora mina ne’e hapara tiha ka husu atu taka, maibe, pozisaun Autoridade Nasional Petroliu dehan sei iha U$ 7 to’o U$10 milheons baril, ne’ebe kompania balun hatama ona dokumentos atu esplora fali mina ne’e. nia

Jornal Nacional

Sem comentários: